2014. október 5., vasárnap

Ravatal


13 megjegyzés:

  1. Ilyen is kell néha. Pazar csendélet, a cím meg nagyon találó. :)
    Az egyes horgokat hol veszed ezekre a szörnyekre? Lecserélném én is őket.

    VálaszTörlés
  2. Itt nálunk a horgászboltban. Valamilyen Gamakatsu, abból a 2-es méretű kell a 7 centisre.
    A hal nagyon finom volt. Ahogy Berényi János is írta: nem finnyáskodó városiaknak való. De nincs benne tragikusan sok szálka. Mondjuk én csak 50 centi felettit viszek haza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szári Zsolti sütött nekem hétvégén a híres balatoni balinjából. A vicc az, hogy Zsolti úgy megcsinálja, hogy nem marad benne szálka. Megmutatta, tegnap egy hármas pontyot ugyanúgy feldolgoztam, a család úgy ette, mint a rántott húst.
      A balin különben szerintem a legfinomabb halunk. Csak súgva jegyzem meg, addig jó, míg ezt kevesen tudják. :)
      A horognak utánanézek, köszi!

      Törlés
  3. Éppen ezért nézem át a régi Magyar Horgászokat, hátha találok egy-két jó receptet.

    VálaszTörlés
  4. Gusztustalan! :P
    Hétvégén halat akarok enni! :D

    VálaszTörlés
  5. Ez nem méltó egy legyeshez!!! :-)
    Le vele!
    És megetted?
    Végleg leírtad magad!
    Üdv
    G

    VálaszTörlés
  6. @steve: én is, de most spórolni kell a hallal, mert hamarosan vége a szezonnak.:D
    @atya: meg. Az egészet. Nagyon jó volt. Ez simán megéri a leírást.:D

    Ha Szári Zsolti is olvassa ezt, de Clog Fly Fishernek is szól: ha van kedve valamelyikőtöknek, leírhatná a szálkamentes hal titkát!:D Megköszönnénk! Én biztosan.

    VálaszTörlés
  7. Klasszikus módon a balin nagy része filézhető.
    Én maradi vagyok. Jobban szeretem a halat, ha szálkás. Tényleg jobban ízlik.

    VálaszTörlés
  8. Ahogy írtam, egyátalán nem aggasztó a balin szálkássága, még a faroknál sem, simán ehető (ezért patkókat vágtam), inkább a kislányom miatt lenne jó.

    VálaszTörlés
  9. Ez tényleg gusztustalan! Ilyet tenni egy őnnel! :) :)
    A filézés és irdalás nem egy bonyolult folyamat, én azt gondolom mindig, már mindenki tisztában van vele. Ettől függetlenül sokan vannak a-ék, akik valóban úgy szeretik a halat, ha lehet szopogatni a szálkát. Többek között én is, de ha nagy a nyüzsgés, és a nyüzsgésben vannak kevésbé halevő tagok is, akkor minden esetben filézek és irdalok...
    A képsorozat pedig felháborító, így reggeli előtt! :)
    BÚÉK!

    VálaszTörlés
  10. Szép sorozat! BÚÉK March! :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm! Gondoltam, veszek magamnak egy filéző kést, de régen sem használtak ilyesmit a halászok. Mégis elbajlódtak valahogy a halkészítéssel. Ráadásul drága is. Így aztán marad a régi bicsakom.:)
    Boldog új évet Nektek is!:)))

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés